الخميس، 1 يناير 1970
بص لما تزعل من حد أو من صحابك متقفلش موبيلك ولا تنزل استوري حزين 🙃 لن صدقني هما مش حطينك في دمغهم أصلا 🙄 لن لو كان هممهم زعلك مكنوش عملو إللي يزعلوك من الأول 😞