ELtourky

‏في جملة بتقول مش انت اللي هتحدد اللي بمر به صعب ولا لاء، طالما مش مكانى اسكت وفعلاً مش انت الل هتقرر ولا هتقول ان اللي بمر به يستاهل زعلي ده كله ولا لاء، طالما مدوقتش حجم المُعاناه اللي أنا فيها يبقي تسكت إنما متجيش تقولى جملة انت ليه مكبر الموضوع ؟ وانت اساساً مش حاسس بحاجة.

احصل عليه من Google Play