2022-01-29
يوجد عبارة تقول لا حياة مع اليأس ولا بأس مع الحياة ملحوظة صغيره 🥺 ليس هناك اي حياه عندما توجد الحياة سوف ينعدم اليائس
2022-01-29
لَنِ تٌکْسِرکْ آلَحًيَآةّ إذِآ أتٌقُنِتٌ فُنِ آلَصّبًر ..!
2022-01-29
يارب هونها علينا عشان مبقاش فينا حيل حتي نحكي اللي وجعنا 😔💔
2022-01-29
كما تدين تدان حتي ولو بعد حين 🖤
2022-01-29
اللهُم لك الحمد والشكر دائماًوابداً.
2022-01-29
.انتوا بتحبوا الطيب بس مبتدولوش حقُه، وبتكرهوا الوحش بس بتعملوله ألف حساب
2022-01-29
جربت احساس ، أنك تنام وفي جواك حزن محدش يعرفه غيرك .!💔
2022-01-29
لا انام جيداً ليلاً ، لا أرتاح بما يكفيني نهاراً ، ولا أهتم بصحتي وأگـتم كل شيء بقلبي .. وابتسم .!💔
2022-01-29
لو كان الغيــآب .. °يقلل من المحبــۃ مآ كآن الحــي .. يبكي على الميت ...
2022-01-29
علمتنى الحياه ان احترم عقول البشر لا ان نثق بها🤌🖤🥀
2022-01-29
في كلام عمرك ما تنساه مش عشان قلبك اسود عشان جرحك جامد و عمرك ما تخيلت انك تسمعه من الشخص ده بالذات
2022-01-29
كن لي وطن أكن لك الدنيا وما فيها
2022-01-29
اللى مزعلك عارف انه مزعلك ومش فارق معاه..واللى ما بيسألش عارف انه مابيسألش ومش فدماغه ...واللى بيكدب عارف انه بيكدب ومكمل عادى... فبطل تعاتب حد عشان كل واحد عارف هوا بيعمل اى كويس.
2022-01-29
وفي الحقيقة أنني لا أجد من اقص عليه يومي، ونتبادل الحديث سويًا في مواضيع مختلفة..💙
2022-01-29
أحيانا نحتاج. للابتعاد. قليلا لنعرف من سيخرج للبحث عنا. ...!!...بعضهم خاب ظني فيهم..وبعضهم اروع بكثيرر مما كنت اظن...
2022-01-29
لكل إنسان يوم، أو مكان، أو إنسان، في لحظات معينة، يغمض عينيه ويعود إليه.
2022-01-29
ليس كل ما نفقده خسارة، فالاستغناء عمن لا يدرك قيمتنا حياة جديدة.
2022-01-29
الضحكة اللي من القلب ما تنضحك مع الكل، هذه الضحكة بالذات لها ناسها💛
2022-01-29
فجلست أبكى لأننى للمرة المليون خابت توقعاتي.
2022-01-29
العتاب احلى بكتير من الكتم جواك واحلى من انك تخاصم من غير سبب
2022-01-29
متعملش المستحيل علشان خاطر حد ،، فى الآخر كله بينسي الحلو ويفتكر الوحش
2022-01-29
حجم الزعل بيبقى علي قد غلاوة الشخص الي زعلك مش على قد الموقف
2022-01-29
إياكم و كسر الخواطر .. فهي ليست العابا تهمل. وإنما أرواح تُقهر 💔
2022-01-29
يحتاج الحديث مع الآخرين جُهدًا لم أعد أملكه.💔
2022-01-29
فاقد الشيء لا يعطيه هذه مقوله كاذبه فهو أعلم بمرارة فقده
2022-01-29
مفيش ابشع من الشخص اللى يأذيك ،، ويتعامل معاك كأنك انت اللى اذيته ..🖤💔
2022-01-29
اوعى تتكسف من حاجه انت حاببها وعارف أنها هتفرحك لمجرد أن في حد سخيف قال عليها مش عجباه، اعمل اللي يرضى قلبك أنت وبس
2022-01-29
اما عن صديقة قلبي فهي نقية كزهر ابيض مبهج كالمطر بعد الجفاف نادرة لاتشبهة احد 🙂🍯
2022-01-29
اشد انواع الحزن ذلك الذي بينك وبين نفسك ، لا احد يواصل بشكل طبيعي وإن ظنوا فيك الثبات فأنت بداخلك محطم يمنى نادر ¥♡☆
2022-01-29
صح مفيش حد بيموت من الزعل ، بس الزعل كفيل إنه يموت كل الشغف اللي جوانا..! 🖤
2022-01-29
قضيت أياماً دون أن يعلم أحد بما أشعر به، ولم يلمح خرابي حتى أعز أصدقائي.!💔
2022-01-29
كيف للمرء أن يتظاهر باللامبالاة .. وقلبه يحترق تعبت من تمثيل إلا مبالاة ..💔!!؟
2022-01-29
مشاعر الإنسان هشة ، لدرجة أن يومه الكامل قادر أن يتعكر بسبب كلمة ، أو نبرة صوتٍ حادة أو حتى نظرة .😔💔.
2022-01-29
بسامح عشان نضيف مش عشان ضعيف
2022-01-29
انا من كتر خنقتي لو حد قالي مالك هعيط كتير اوي .!💔😭
2022-01-29
عوضنأ عن كل حاجه انت عارف احنا اتالمنا واتوجعنا بسببها قد ايه يارب عوضنا ..!!❤😔
2022-01-29
إحساس إنك مش فاهم اللي قدامك ده بيحبك ولا لأ ، عايزك ولا لأ ، ده إحساس وحش اوى .
2022-01-29
مش بس حزينه ، انا بس بقيت مطفيه من جوايااا ودي الأصعب .!💔
2022-01-29
انا بقيت بحس اني مش بنام بل بيغمى عليا او بموت بجد من كتر الارهاق والتعب انا بموت بالبطئ حرفيا
2022-01-29
عارف احساس انك مش عارف تعمل اي حاجه غير انك تاخد ركن وتعيط .!💔
2022-01-29
مش قادره استحمل حاجه تاني روحي انهلكت وماتت من التعب .!💔
2022-01-29
صديقتي شديدة الدفء والحنِّية ، دائمًا ما تضيف لأوقاتي الباهتة لونًا، وتخيط جراح الأيام المحفورة في قلبي🤎.
2022-01-29
أسوأ حاجه حصلتلي الفترة دي إني خسرت شغفي ناحية كل حاجه في حياتي ، مبقاش عندي طاقه إني أتكلم مع أقرب الناس ليا ، مفيش طاقة إني اتناقش مع أي حد ، مفيش طاقه إني اعاتب حد على حاجه عملها وزعلتني ، مفيش حتى طاقة إني اعبر عن اللي جوايا ، وأي حد بيسألني مالك ؟ بقوله أنا كويس وخلاص
2022-01-29
اسوأ نومه ممكن ينامهاالانسان عندما ينام بعد اجهادٍ من البكاء والانهيار الشديدين ,ليصحو من بعدها معتقدا ان ماحدث ب الامس كان مجرد كابوساً مفزعاً ,ليسترجع بعد ذلك استيعابه شيئا ف شيئا حتى يتأكد ان ماحدث ب الامس لم يكن حلمًا بل كانت حقيقةً مؤلمه 💔
2022-01-29
انا لغايه دلوقتي مقابلتش حد ف حياتي بيحبني قد ما انا بحبه.
2022-01-29
مفيش أسوء من إنك تكون شخص حساس بيتأثر من أقل حاجه .!💔
2022-01-29
انا لما بزعل من تصرف حد بحبه بحس بضيق تنفس وخنقه كأن فيه نار جوايا أو حاجه كاتمه علي صدري ومش قادر اشرحها ويومي بيتقفل وحقيقى دى بتبقى اكتر حاجه مبحبش انى اتعرضلها أبداً
2022-01-29
اتعلم يا صديقي لطالما اثر البكاء على ملامحي على قدرتي على السعاده على قلبي حتى نبرة صوتي ومع ذلك لم يلاحظ احد ولم يقدرك احد فانت ستظل دائما تبكى وتتاثر اكثر وهم لا يشعرون بك فقط انت تتاكل من الداخل
2022-01-29
انا بقالي كتير مش حاسه اني انا ، انا كنت مبسوطة و بخرج وف حياتي حاجات كتير بحب اعملها وبتفرحني ، بقالي كتير مفرحتش ومش حاسه اني سعيدة بقالي كتير مش بتكلم حتي مع الناس ومعنديش طاقة ، بس انا راضية ويمكن دا الشعور الوحيد اللي حاساه فـ الوقت دا .. بتمني ربنا يعوضني عن حاجات كتير اوي .